Wednesday, 23 March 2011

Hapy Anniversary to "SHAHRIZAN SHARI"


Hapy Anniversary Day to My Sayang..
Klo drimu msh hdop,hari nie kte raikan yg ke 4thun kte cple..
Maap...
Wlupn drimu tiada di bumi ini...
Aq tetap meyayangi drimu...
Krne drimu la aq belajar erti kasih sayang..
Erti kesetiaan...
I love u...
I love u Shahrizan Shari...
 Sy hrpkan awk tenang disna..Al-Fatihah.. :'(


Thursday, 17 March 2011

tErsangAtlah kElakArnyEr.. ^_^






Hodohnyer.....
Pic rambut pendek yg sgt truk...
Xmo la rmbut pndek...
Burruuuukkkk...
Huduhhhhhh....
Sangat la mengelakarkan...
hhhAahHAAhaa....
Ayt ntah pape ntah..

Monday, 7 March 2011

LAwaK-LAwaK..hahhaHahAa... =D

Lembu dan Ayam

Ayam : Manusia ni memang pentingkan diri sendiri!
Lembu : Kenapa kau kata macam tu?Ayam : Tengoklah. Apa mereka buat kat aku!Lembu : Hah! Buat apa pulak?Ayam : Aku ni bertelur hari-hari. Aku cadang naklah dapat anak dua tiga ekor. Orang kata ada juga waris aku bila aku dah tak de nanti.Tapi manusia ni memang tak berhati perut. Hari-hari dia orang makan telor aku,Macamana aku nak dapat anak!Lembu : Alah! Kau punya masaalah kecil aja!Ayam : ?? Maksud kau?Lembu : Aku ni, kalau fikirkan nasib aku lagi malang. Rasa nak bunuh diri pun ada. Bayangkan, hari-hari manusia minum susu aku tapi sorang pun tak pernah panggil aku MAK!Ayam : ?? (Dalam hati: Tak boleh pakai punya lembu!) 

Anak Murid

Kisah ni berlaku dalam kelas aku yang masih mengajar ABC..masa ni aku masih praktikal mengajar... bakal guru. Hari tu juga, pensyarah datang nak menilai aku mengajar budak-budak tahun satu.

Ketika di akhir sesi pengajaran...aku mengarahkan murid-murid membuat latihan ( MELUKIS )atau ape-ape je... Ape lagi...Bising lah budak-budak tu... Dengan suara tinggi..nada marah...
"MURID-MURID, MELUKIS TU GUNA TANGAN...BUKAN MULUT!!!" 
Aku cuba mengawal keadaan, tiba-tiba sorang budak ni jawab..."Cikgu, saya tengok dalam televisyen ada orang lukis guna mulut cikgu!, guru dia orang tak marah pun". Aku nak jawab ape ha??? Pensyarah aku yg dok kat belakang kelas tu,senyum je..

Buka Kasut

Dua orang rakan menaiki bas berhawa dingin menuju ke JB (rombongan)
sambil bersembang..
Ajis: 'Kau gelisah aje ni kenape Roy'?
Roy: 'Kaki aku dah lengoh la..aku nk bukak kasut ni tapi...' 
Ajis: 'Tapi nape'? 'bukak aje laa..' 
Roy: 'Alamak Ajis..kasut aku ni berbau laa (tengit). agak2 kau..diorang bau tak kasut aku ni..boleh pengsan tau'. 
Ajis: 'Aku rase elok jangan bukak la Roy..aku tak kisah kalau diorangtu pengsan..cuma aku takut kalau DRIVER bas tu yang pengsan hehe..

Kencing Masam-Lawak Owg Klntn

Pada suatu hari di Hospital Kota Bharu...
Seorang lelaki berusia lingkungan 70-an sedang menunggu untukmendapatkan rawatan. Di sebelahnya duduk seorang lelaki mudajuga dengan tujuan yang sama.Lelaki muda menyapa
" Pok cik ni sakit gapo?""Kecing manih. Lamo doh." 
Tiba-tiba kakitangan hospital kelihatan cemas dan mengusung masukseorang pesakit yang tidak sedarkan diri. Pak cik tua tersebut bertanyaorang muda di sebelahnya, 
"Tu bakpo pulok?""Kecemase""Oohh rupanya kecing mase lebih teruk dari kecing manih."

Baju Cinta

Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru
berkahwin. Setelah membunyikan loceng, si nenek terkejut kerana mendapaticucu perempuannya yang membuka pintu dgn tanpa seurat benang pun di badannya. Belum sempat si nenek bertanya, si cucu berkata,
"Saya sedang menunggu suami saya pulang dari berkerja nie nek!".. 
"Yg kau telanjang tu nape!!!???" marah si nenek."Ini la BAJU CINTA saya" balas si cucu perempuannya."BAJU CINTA ??" si nenek kehairanan."Ya, suami saya menyukainya, saya juga begitu senang MEMAKAInya.Saya harap nenek dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentusuami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini dihadapan nenek." pinta si cucu perempuannya. 
Si nenek faham kehendak cucunya. Dalam fikirannya mungkin itu cara terbarusi isteri melayan sang suami. Di dalam perjalanan pulang si nenek mendapatidea. Fikirnya dengan mengikut cara cucu perempuannya, sudah tentu dia dapatmengeratkan hubungannya dengan si atok yang sudah berumur. 
Sesampainya di rumah, si nenek tadi terus menanggalkan semua pakaiannya,mandi, berbedak dan memakai minyak wangi sewangi wanginya. Kemudian sinenek tadi pun menunggu si atok pulang. Beberapa ketika si atok pon pulang.Sebaik saja pintu di buka, si atok mendapati si nenek berbogel kat depan pintu.... 
"Awat hang nie? Dah buang tebiat keeer???" marah si atok tadi."Ini lah BAJU CINTA saya bang" kata si nenek tadi. 
"BAJU CINTA???...... Kok iyea pun..... IRON la dulu baju tuh!!nampak sangat kedutnyer....."

Air

Anna merupakan pelajar tadika di sebuah sekolah tadika di dalam negara Malaysia. Beliau merupakan belajar yang nakal dan sering dimarahi oleh guru-gurunya. Walaubagaimana pun Anna telah mendapat pendidikan yang terlebih dalam ilmu sains dan teknologi. Sehinggakan Anna kadang-kadang lupa daratan.

Cikgu Laily: Anna bangun... saya nak tanya awak. Bagaimana ingin mengeja perkataan air.
Anna: Alah cikgu mudah je ejaan air. Adik saya yang tak sekolah tu pun tahu.
Cikgu Laily: Bagaimana ejaan nya? 
Anna: 'HIJKLMNO' 
Cikgu Laily: Kenapa awak mengeja perkataan air begitu? 
Anna: Bukan kah ejaan air bererti 'H to O' (H20). Betul tak cikgu? 
Cikgu Laily: Ye..betul tu. (dlm hati) bertuah punya anak muridku.

Beli Rolls Royce

Setelah menyimpan wang selama 20 tahun, Zariff ke bilik pameran Rolls Royce utk membeli keta idamannya...Tapi malang sungguh, selepas dikira balik wangnya tu, tak cukup lak $10 lagik..

"Tunggu Jap," kata Zariff kepada jurujual
Dia terus menuju ke tepi jalan raya utk cari sesaper yg dapat meminjamkan wang kat dia... Tiba2 dia terpandang seorang lelaki sedang duduk bersantai di kerusi sambil baca paper...
"Encik! Tolong pinjamkan saya RM10. Saya nak beli keta Rolls Royce,"kata Zariff kat mamat tu. 
Mamat tu tengok Zariff atas bawah..pastu atas balik... dia pun kata..... 
"Nah! Amik RM20 ni. Saya pun nak satu!" kata mamat tu selamba......

*** Talking to the Moon ***

I know you’re somewhere out there
Somewhere far away
I want you back
I want you back

My neighbors think I’m crazy
But they don’t understand
You’re all I have
You’re all I have

At night when the stars
Light on my room
I sit by myself

Talking to the moon, tryin’ to get to you
In hopes you’re on the other side talking to me too
Oh, am I a fool who sits alone talking to the moon

I’m feeling like I’m famous
The talk of the town
They say I’ve gone mad
Yeah, I’ve gone mad

But they don’t know what I know
‘Cause when the sun goes down
Someone’s talking back
Yeah, they’re talking back

At night when the stars
Light on my room
I sit by myself

Talking to the moon, tryin’ to get to you
In hopes you’re on the other side talking to me too
Oh, am I a fool who sits alone talking to the moon

Do you ever hear me calling?
‘Cause every night
I’m talking to the moon, still tryin’ to get to you
In hopes you’re on the other side talking to me too
Oh, am I a fool who sits alone talking to the moon

I know you’re somewhere out there
Somewhere far away


Tq awk..
Tq wt pic nie..
Nice...
Sy ske..
Syg awk sgt2...
=)